Ny båd i KvS!

18-04-2022

KvS har efter lang tids søgen og efter et stort og ihærdigt arbejde fra "ny båds" udvalget endelig købt en ny båd, der blev sejlet hjem til Kalkbrænderihavnen på anden påskedag d. 18 april i fantastisk godt vejr. De fire gæve kvinder, der sejlede båden hjem, blev modtaget af gode klubmedlemmer med trutten i tågehorn og flag. I fællesskab blev klubstanderen sat under bagbord saling på den nye båd med tre store tag og et "K V S" og der blevet skålet i bobler. Sikke en fantastisk dag, hvor der blevet tilføjet et nyt kapitel til klubbens historie!

Den nye båd er en Maxi Fenix Classic - en moderne, rummelig og veludrustet båd, der både skal give klubmedlemmerne bedre mulighed for at tage på tursejladser og samtidigt give en ekstra båd til sejlerskolen. Nærmere info om den nye båd vil blive delt med medlemmerne snarest.

Der vil snart blive lavet en navnekonkurrence om den ny båds navn og båden vil snarest blive lagt op til åben booking for klubbens fører.

Se alle nyheder