Udfyld formularen nedenfor, for at ændre dine tilmeldinger

Afmelding af sejlerhold

Ved afmelding af sejlerhold er der afmeldingsfrist; ved opsigelse betales løbende måned + næste måned. Du er selvfølgelig berettiget til at være med i elevundervisningen for den periode der er betalt for, men skal tilkendegive hvilke datoer du vil deltage i undervisning, så klubben har mulighed for at udfylde alle hold.

Afmelding af bådplads

Ved afmelding af bådplads bedes du afmelde hurtigst muligt inden næstkommende sæson men senest inden 1. marts. Opsiges bådpladsen i løbet af sæsonen, disponerer klubben over pladsen og kan udleje den til en anden bådejer. Lejen for resten af sæsonen tilbagebetales til den bådejer, der opsiger pladsen, (der regnes i hele måneder). Såfremt det ikke er muligt, at udleje pladsen som låneplads, refunderes bådejer ikke den resterende sæson.

Udmeldelse / Passivt medlemsskab

Gyldig udmeldelse eller ændring mellem aktivt og passivt medlemskab skal ske senest en måned før forfaldsdatoerne for kontingentbetaling, den 1. maj eller 1. november.

Når du har afsendt formularen, vil du modtage en bekræftelse på mail, når ændringen er sket.

Skriv evt. den mail du ønsker at modtage svar på
Skriv venligst, hvorfor du ønsker ændringen/udmeldelsen